dilluns, 11 de maig del 2020

PROPOSTES SETMANA DEL 11 AL 15/05 (2n cicle d'Educació Infantil)


PROPOSTES SETMANA DEL 11 AL 15/05 (2n cicle d’Educació Infantil)


Hola famílies! Us deixem les activitats proposades per aquesta setmana. Feu el que podeu però recordeu enviar-nos fotos del que feu. Gràcies!

CONTE DE LA PRIMAVERA

Escolteu atentament aquest conte que us proposem:






Després podeu fer un dibuix:

  • P3: poden fer simplement el dibuix del conte.

  • P4: en el dibuix han de sortir tots els personatges del conte (estigueu atents i no us oblideu de cap!) i escriviu el títol del conte.

  • P5: feu un dibuix on surtin tots els personatges i escriviu el seu nom (papallona, formigues, marieta, cargol i sol) i escriviu el títol del conte.



Recordeu escriure a darrera el vostre nom i la data.

DITA PRIMAVERA

Us proposem que us aprengueu aquesta dita de la Primavera:




Després podeu fer aquesta fitxa i/o sinó escriure la dita en un foli i fer el vostre propi dibuix.


FEM MEMÒRIA: ELS NOMS

P3

Confegir el nom propi amb pedres, cigrons, botons, etc. (el que tingueu per casa).



P4

Te’n recordes com es diuen els teus companys/es de la teva classe? Fes un llistat.



P5

Pensa amb el nom dels teus companys i companyes de la teva classe, ja ho has pensat? Ara us demano que dividiu un foli en quatre columnes i escriviu els noms dels vostres companys/es segons tinguin el so:  N, B, J i la I.






REPASSEM ELS DIES DE LA SETMANA

Us deixem un enllaç de la cançó dels dies de la setmana. Segur que ja us la sabeu molt bé! La repassem?




P4 i P5 us proposem que feu un llistat escrivint els dies de la setmana ordenadament.


Podeu fer també aquest Jclic sobre els dies de la setmana i els mesos de l’any


TRAÇ

Podeu practicar el traç de moltes maneres. Aquesta setmana us animem a fer-ho amb espuma d’afaitar. L’únic que necessitareu és espuma d’afaitar i una superfície que faci de contrast. Podeu fer dibuixos, lletres, números, diferents traços,...




FEM BOMBOLLES DE SABÓ



Per fer aquest experiment necessitareu:

  • Una ampolla de plàstic tallada (que hi hagi la part del coll).
  • Un mitjó gruixut.
  • Mitja tassa d’aigua.
  • 3 cullerades de rentavaixelles líquid
  • Un plat fons
  • Una cullera

Us deixo l’enllaç del vídeo explicatiu:




Després podeu jugar a veure qui fa el cuc més llarg. Podeu plantejar preguntes com: què passarà si bufo més fort? I més fluix? Com són les bombolles? Sempre surten petites? Per què creieu que és així?


MÚSICA: FORT I FLUIX


En aquesta activitat treballarem la intensitat de música diferenciant el so fluix i el fort.

Primer us deixo l’enllaç del conte “Gigantes y enanos”. Escolteu bé la història i també escolteu bé la música de fons. Quan parla dels Gegants sona la música forta i quan parla dels nans sona la música fluixa.



Conte Gigantes y Enanos:




Un cop escoltat el conte, us animo a moure’s per casa amb el ritme de la música. Ara bé, heu d’estar atents! Quan la música soni fluixa, haureu de fer de nans (camineu ajupits) i quan la música soni forta haureu de fer de gegants (us aixequeu i camineu com si fóssiu gegants).


Us deixo l’enllaç de la música ("The Comedians" Suite, Op. 26 III. March):



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada