dilluns, 25 de maig del 2020

ACTIVITATS P3, P4 i P5 (Setmana del 25-29/05)


PROPOSTES ACTIVITATS  SETMANA DEL 25 AL 29 DE MAIG (2n cicle d’Educació Infantil)

Hola famílies!
Us deixem el recull de propostes d’activitats per fer aquesta setmana. Recordeu enviar-nos fotos del que aneu fent! Agrairia també que em comenteu les observacions que feu (com han anat les activitats, si els hi ha agradat...). A sota de cada activitat us deixaré unes preguntes que serveixen de guia per informar-me. Moltes gràcies!

CONTE: EL GEGANT DEL GUIX

Escolteu atentament aquest conte. És un conte molt senzill i visual que ens permet conèixer les parts de la cara d’una manera clara.


OBSERVACIONS:
  • Ha escoltat el conte amb atenció?
  • Li ha agradat?

EL JOC DE LES MIL CARES!

En aquest joc podreu fer tants personatges com vulgueu! Podreu confegir diferents cares, posant ulls, nas, boques... de tota mena! Podeu enviar-me una foto dels personatges que heu creat!




OBSERVACIONS:
  • Ha gaudit de l’activitat?
  • A l’hora de fer les cares, quan les dona per acabades, li ha posat totes les parts principals (ulls, nas, boca…) o els hi heu hagut de recordar?
CANÇÓ: EL COS

Us deixem l’enllaç d’una cançó molt maca que parla de les diferents parts del cos. Us animeu a cantar-la?
https://www.youtube.com/watch?v=RFNG5ccI9IQ 

OBSERVACIONS:
  • Li ha agradat la cançó?
  • Mostra interès per cantar-la?
  • És capaç de memoritzar-la?


JCLIC: EL COS

Us proposem aquest jclic on hi ha diverses activitats relacionades amb el coneixement d'algunes parts bàsiques del cos, a partir de les quals es van desenvolupant les diferents activitats: associacions, puzzles, sopa de lletres, exploració, identificació d'elements, activitat de memòria...


OBSERVACIONS:

En aquest cas, hi ha l’opció de poder veure els resultats finals del joc. Només heu de fer clic a la part de baix a la dreta. Tal i com indica la fletxa d’aquesta imatge:
A continuació s’obrirà una finestra amb els resultats de l’activitat:
Em podeu enviar una foto directament, o si us va millor també hi ha l’opció de copiar les dades i posar-les en un word mateix i enviar-me’l. Per copiar les dades, només heu de fer clic a la icona de baix a la dreta, com indica aquesta imatge:
A partir d’aquí ja podeu obrir un word, enganxar, guardar i enviar-me’l. Gràcies!

Si no fos possible enviar-me els resultats, agrairia també que em comentéssiu com ha anat:
  • Li ha agradat l’activitat?
  • Mostra interès en tasques que requereixen l’ús de noves tecnologies?
  • Identifica correctament les parts del cos que s’hi treballen?
  • És capaç de llegir alguna de les paraules?
  • Sap relacionar paraula-imatge?

GO AWAY BIG GREEN MONSTER!
Escolteu aquest petit curt https://www.youtube.com/watch?v=rPmLZLp-oec de l’adaptació del conte “Go away big green monster” by Ed Emberley. Visualitzeu el vídeo dues vegades per repassar i conèixer les parts de la cara.
Després en un foli poden dibuixar i crear al seu propi monstre o jugar a aquest joc a veure quin monstre us ha sortit!
OBSERVACIONS:
  • Mostra interès per l’expressió en anglès?
  • Envieu-me la foto del monstre.
DIBUIX: FIGURA HUMANA
En aquesta activitat us proposem que el nen dibuixi el seu cos i escrigui el seu nom. Abans de començar els hi podeu recordar tot el que poden dibuixar (parts de la cara, del cos...), però després m’agradaria que ells sols facin el dibuix i quan el donin per acabat m’envieu la foto (si s’han deixat alguna part no els hi dieu, o si ho feu, m’agradaria que m’ho comentéssiu).

SERIACIONS
Us proposem que feu seriacions amb diferents coses que tingueu per casa (llegums, pasta de colors, pinces de la roba de diferents colors, gomets, ...).
  • P3: hauria de fer seriacions de 2 components.
  • P4: hauria de fer seriacions de 3.
  • P5: hauria de fer seriacions de 4.

Us deixem també un jclic on podreu treballar les seriacions:
OBSERVACIONS:
  • Ha sigut capaç de seguir les seriacions donades?
  • En el cas de jclic també em podeu enviar els resultats, tal i com us he ensenyat a l’apartat del jclic del cos.
FORTE / PIANO

En relació als conceptes treballats la setmana passada sobre la intensitat del so (forte i piano) us demanem que dediqueu uns minuts a escoltar la cinquena simfonia de Beethoven. Es tracta d’un vídeo on es pot veure uns trineus recorrent unes línies al compàs de la música. No us el perdeu!

OBSERVACIONS:
  •  Ha mostrat una d’escolta activa durant l’audició?


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada